Minat pada knitting tak? Jum belajar :)

Alas Meja?

Assalamualaikum..🙂

Tadi,
Lepas my mom siap buat crochetnya, saya minta izin pada my mom untuk ambil gambar dan masukkan ke dalam blog untuk dikongsi bersama🙂

Walla.. tapi saya tidak tahu sama ada ni alas meja kah, atau pun blanket😮

Tanya pada my mom, dia kata, untuk apa-apa pun boleh pakai😮

saya? (*confuse*)

Tada! Inilah hasil yang telah dikait oleh my beloved mom selama dua hari ini🙂

warna-warni gitu😉

-Sindar-

Comments on: "Alas Meja?" (2)

  1. Oh cantiknya hasil tangan Umi kamu, Er!
    Thanks for sharing the pic! Luv it much!

    • Sama-sama Kak Ayza😀
      Nanti saya bagitahu umi saya yang kak Ayza suka gambar ni. Pasti dia happy😉
      Kak Ayza juga berkebolehan di dalam kait 1 kan? uploadlah gambar nya nanti ya😉
      teringin sangat nak tengok..🙂

Leave a Reply

Tag Cloud

